Wednesday 22 February 2012

They like what u like..

“Yes… you know him firs, But u do PUSH him away. Why.. Why..now u come and say that u want him.. Don’t you know that am in his life now.. Please ..You don’t say that u don’t coz u know that..” *beterabur English* kejadian nie baru jadi tadi..sakit hati + nak gak share = kalau ada yg salah kat sana sini SORRY..

Kenapa..apa yg aku cuba nak kata kat atas tu adalah apa yg terjadi pada setiap perhubungan*trust me I know how hurt it was*.. Bila kita tak bersama dengan orang tu misalnya lelaki tu..atau diri kita sendiri..maksudnya single la kan..tak ada pulak nak dekat kan..*peasan tak keadaan tu* TAPI bila kita mula kawan ngan this GUY ada pulak yg dating nak kacau cakap macam-macam

“I dah lama ada dalam hidup dia”

“I dah lama kenal dia”

“kami dah lama talk to etch other..since 20..bla..bla”

Kenapa..???dugaan..??? ok fine..yang paling tak tahan tu RAMAI..
What..??? dari mana datang semua nie..kenapa..kenapa masa aku dah dengan dia..masa aku tak nak kau pun tak nak..masa aku nak kau nak gak.. Adoi…
Paling sakit hati..

1st ..“DID I KNOW YOU..”berani nak message tu.. tak boleh blah dah ko dok mengendeng ngan BF aku mmg la aku nak tau sangat ko tu sapa..yg paling best aku dah reject dia.. dia nak gak add lagi..tak malu tol..!!!*oppss*

2nd..ni paling tak boleh blah..”Ada sorang girl ni add I la..u kenal tak..?” terang2 dia dah tau GF boy tu lagi mau Tanya..Siap call lagi..My God sabar jer lah..

3rd.. Update status about benda tak jadi [ni kurang pasti..tapi yg pasti aku tak pernah cakap ngan dia..msg dia..TWEET dia..or etc]“ Apa punya manusia la...x sudah2 nak sakitkan hati org..aku x knal ko..x kcau ko..leh x jgn kacau aku..aku nak idup aman!! Perempuan !!” tah la kat sapa dia cakap kan..

Ok semua kat atas nie mmg la orang akan cakap alaaa…KO TU TERASA LEBIH..macam mana tak terasa kalau BF ko datang pulak kat ko Tanya ko

“Kenapa u buat mcm tu..”

“Kenapa u ADD dia..”

“Perlu ker..?”

..SUKA..??*hahahaha*sakit hati kot kan..kan..

 Please la dia tu saja nak cakap dia baik tak kacau ko tapi ko g kacau dia FAHAM!!!!*marah ni*
So aku bukan nak cakap aku perfect..TAK no one perfect..

Ko..
Bf ko..
Dia..
Kawan2 ko..

Tak ada sesiapa yang sempurna
Owhhh…lupa satu yang ko orang perlu ingat TEPUK SEBELAH TANGAN TAK BERBUNYI memang kita sayang dia tapi kita kena gak tau betul ker orang tu yg mulakan..tak mustahil BF kita yg mulakan..*for me insyaallah i put trust on him..kadang2 la tegelincir gak*
*nak test market kot* HATE that..


..aku nak percaya saper pun aku tak tau..*sabo je la*
"Add la aku sampai lebam jangan harap aku approve ko lagi..Block???ok thats the best..Daaaa..."sampai pic pun nak tiru seakan2..hahaha..*perasan aku*

ok done for now..even till this moment she still doing SHIT whatever girl..nak ikutkan banyak aku boleh masuk apa yg ko buat kat sini gak..tapi it's ok aku anggap ko masih ada maruah even bukan ko sendiri nak jaga..ok lah..huk2 nak keringkan air mata dulu and nak cuba terima keadaan.. "Allah Know what is good for you" insyaallah..



No comments:

Post a Comment

..(๏̯͡๏)Please drop your comment XOXO(๏̯͡๏)..

..(๏̯͡๏)copyright@2011*Dauntless_Luv_Princess*(๏̯͡๏)..