Friday 24 February 2012

Kenapa Nak jadi Virus..?Best Ker..?

Assalamualaikum…
Aku tak kisah pun sebenarnya nak ikutkan..[sebelum lagi panjang hari ni mmg Bad mood,so bahasa sangat2 sorry kalau ada salah or terasa]

So,sambung..sebenarnya aku betul la tak kisah tapi kalau ko rasa apa ko buat sekarang..bayangkan bila orang buat kat ko APA KO RASA..????!!!! aku tak kisah ko nak cakap aku ni

MENGADA..
GEDIK..
OVER..

Ko ingat satu benda ni..Kalau ko ada masaalah ko sendiri tak payah ko nak datang kat BF orang mengadu..
 “I” RASA “I” SALAH PILIH ORANG LA..
TAK SEPATUTNYA \”I” TOLAK “U” DULU..
Hahahah…APA TU???…ko boleh terima kalau orang buat kat BF ko macam tu ..

 BOLEH..???BOLEH TAK..!!???AKU TANYA KO….??? [DAMN..] memang tak akan boleh..

“..AKU AKAN PASTIKAN KO BAYAR BALIK AIR MATA AKU..TUHAN MAHA ADIL ingat tu..”
Astafirullah Alazim..!!! sila abaikan..

Memang korang kawan..tapi kalau ko ada niat lain memang aku tak tau[aku tau sejarah korang]..jangan ingat aku diam aku takut,aku diam sebab aku tak nak gaduh lagi ngan dia KERANA=> POMPUAN bodon POMPUAN gila POMPUAN sengal MACAM….*she know her self*yg kawan2 aku jangan terasa lak…hahaha
SubahanAllah..!!!

Aku bukan aku lagi sekarang[apa erk ishk marah tol nie]..!!
Aku boleh buat tak tau..buat tak kisah tapi hati aku..hati aku sakit kalau aku simpan selumbar lama2 jadi nanah tau tak..

Bukan senang nak deny perasaan sendiri. Bukan senang nak fight dengan perasaan sendiri, tambah tambah bila Shaitan datang hasut, lagi teruk jadinya diri aku nie..Tambah pulak sigila tu still tak faham bahasa muka tak malu + mungkin BF aku still coll and layan macam POMPUAN TU CAKAP but HE DENY..so who should I TRUST!!!

SubahanAllah..!!! Astafirullah Alazim..!!! ok sabra-sabar..

It’s ok ko buat lah aku akan sentiasa mendokan kesejahteraan orang yang sakitkan hati aku.. buat hal ngan aku.. semoga Allah merahmati ko dan keluarga ko serta keturunan ko Insyaallah..

Ok lah till now then.. hati aku masih sakit tapi tak apa.. time will heel that..untuk pengetahuan ko aku ngan dia ok because ko cuma virus kecil insyaallah DOA aku racun paling mujarab bagi membunuh VIRUS MACAM KO..Salam..


A real relationship has Fight,Trust,Faith,Pain,Arguments,Patience,Secrets,
Jealousy and LOVE...
rasa nak wat cam ni lah geram sangat-sangat


 

No comments:

Post a Comment

..(๏̯͡๏)Please drop your comment XOXO(๏̯͡๏)..

..(๏̯͡๏)copyright@2011*Dauntless_Luv_Princess*(๏̯͡๏)..