Sunday 12 February 2012

Hukum Karma Buat Si Pemain Cinta

i love you..semudah ABC..budak budak pon boleh cakap kan..huuuu..tapi nak melaksanakan itu yang
susah..terutamanya bagi si pemain cinta..playboy..playgirl..plywood..playstation..semua jenis play lah..
                                                  
gambar tak da kaitan..just showing love..

ape untungnye jadi playboy/playgirl erk??..

ramai girlpren..
ramai orang syg..
bajet market tinggi..
bajet ensem/cantik..
bangga bila perempuan/lelaki menagis sebab dye..
dapat gf/bf yang kaye..leh pau macam macam..

rase bangge sangat bila orang cakap "untung la kao ramai peminat..ramai girlpren..orang ensem..cantik..mulut manis..tak macam aku.."dengan bangganya menjawab.."well..tengok kaki lah"..citttt..

nie dari segi untung lah kan..dari segi rugi/bala..bile one day kao konon konon nye insaf la kan..

"aku dah insaf..aku tak nak lagi main kan perasaan orang..aku nak belajar untuk setia."...............dah setia...sekali gf/bf buat hal..(padan muka)..

ingat balik ape yang kao dah buat..let say dulu kao main kan tak kurang tak lebih sepuluh la..kalau sepuluh sepuluh toh mendoakan..

"kao akan rasa balik ape yang aku rasa.."

..kalau dalam sepuluh toh lima doa nye diterima Allah..so terima jelah dengan senyuman erk..hukum karma kan..langit tak selalu cerah..tak kan selamanya kao nak bergembirakan..belum lagi yang kene simbah asid..sihir..santau bagai kan..

p/s:kalau tak nak disakiti..jangan menyakiti..

No comments:

Post a Comment

..(๏̯͡๏)Please drop your comment XOXO(๏̯͡๏)..

..(๏̯͡๏)copyright@2011*Dauntless_Luv_Princess*(๏̯͡๏)..