Sunday 26 February 2012

Salam Maaf ya semua..

السلامعليكم....

Hari ni saya nak cakap sikit jer..Pada sisa2 terakhir hidup kita pernah tak kita terfiir apa sebenarnya yang ada dalam diri kita yang tak sepatutnya ada..

*wahhh..panjang kan..tarik nafas dulu*

Ok saya amat2 ingin memohon maaf andai ada antara penulisan saya disini tidak sepatutnya ada..cth:

*perkataan yg tak sepatutnya*
*penggunaan ayat yg tak sepatutnya*
*gambar2 yg tak sepatutnya*

Namun sekali lagi saya mohon maaf kerana SAYA TIDAK AKAN SEKALI-KALI 
PADAM ENTRY SAYA YG DAH SAYA KELUARKAN ITU *hehehe sorry ye..*[kecuali ada antara orang2 persendirian yang terasa dan meminta dengan cara yang baik, ingat DENGAN CARA YANG BAIK] akan saya pertimbangkan.

Mungkin semua pelik kenapa saya berubah cara penggunaan ganti diri dari AKU kepada SAYA..*tak pelik eh..saya memang agak perasan yer*

Sebenarnya inilah Saya dan kebetulan ketika saya sedang membuat Blog saya nie saya dihantui gangguan yg dinyatakan dalam entry sebelum ini..*hehehehe sy bukan la seperti itu sebenarnya*

Dan mcm saya pernah cakap DOA adalah racun terbaik kalau ada virus2 pengancam dalam kehidupan seharian kita.. Ternyata ia amat2 mendengar..Alhamdulillah..

Kini saya dah happy semula dan insyaallah keadaan akan balik seperti biasa..hehehee...*dia dah cerita segala-galanya,dan setakat ini itu yang paling iklas dan jujur*

Ok setakat hari ini dan waktu ini..


HAPPY

SAD
Feelings Is The Most Greatest Gift From Allah


Just remember..Allah jadikan sesuatu dengan sebab,Dan hanya dia yang tahu apa yang TERBAIK untuk kita..Amin..


No comments:

Post a Comment

..(๏̯͡๏)Please drop your comment XOXO(๏̯͡๏)..

..(๏̯͡๏)copyright@2011*Dauntless_Luv_Princess*(๏̯͡๏)..